کچھ کر لو نوجوانو اٹھتی جوانیاں ہیں

ہم سب سیاست کو برا سمجھتے ہیں اور پنے بچوں کو نصیحت کرتے ہیں کہ سیاست ایک گندی نالی ہے اس لیے ہمیشہ اس سے بچ کے رہنا چاہیے۔ مگر افسوس ہم یہ بھول جاتے ہیں کہ ہمیں روزانہ اس گندی نالی سے ہو کر جانا پڑتا ہے۔ ہم روز اس گندی نالی میں گرتے ہیں اور اسے برا بھلا کہتے ہیں۔ مگر ہم میں سے کوئی بھی اس گندی نالی میں ایک بالٹی صاف پانی نہیں ڈالتا تا کہ یہ نالی کچھ صاف ہو اور عفونت کچھ کم ہے۔

کہنے کا مطلب یہ ہے کہ اگر ہم لوگ چاہتے ہیں کہ سیاست میں اچھے لوگ آئیں تو ہمیں خود پہل کرنی ہوگی۔ اچھے لوگ آسمان سے نہیں اتریں گے۔ ہم چاہیں بھی تو سیاست سے لا تعلق نہیں رہ سکتے کیوں کہ سیاسی عمل سے ہی حکومت بنتی ہے اور یہ حکومتی اداروں کی نا اہلی ہوتی ہے جس کی وجہ سے ہماری زندگی اجیرن ہو جاتی ہے۔ اب اگر ہم اپنی سیاسی ذمہ داریاں احسن طریقے سے ادا نہیں کرتے تو پھر ہمیں حکومت سے بھی شکوہ نہیں کرنا چاہیے۔

قوموں کی زندگی میں نوجوان سب سے زیادہ اہمیت رکھتے ہیں۔ کسی قوم کے نوجوان ہی اپنی قوم کا بیڑہ پار کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ اس لیے قوم کے نو جوانوں کو چاہیے کے تعلیم کے زیور سے آراستہ ہو کر جب عملی زندگی میں قدم رکھیں تو اپنی سیاسی زمہ داریاں بھی محسوس کریں اور دوسرے لوگوں میں سیاسی شعور بیدار کریں۔ اگر ہم سب لوگ اپنی سیاسی ذمہ داریاں ادا کریں گے تو یقناً ملک کا سیاسی کلچر تبدیل ہو گا ۔

Advertisements
This entry was posted in پاکستان. Bookmark the permalink.

3 Responses to کچھ کر لو نوجوانو اٹھتی جوانیاں ہیں

  1. Umair Arif نے کہا:

    I agree with you janab. Students of Today are not interested into Political developments because either they are too much interested in running abroad while others who join this political medium take it NOT as a responsibility but as a means to solve their petty issues by using political backing. The ironey is that our political parties give such students full room to exploit them. How many political parties actually create intellectual leadership from universities is an evident fact. I think Political parties will have to play a major role in changing the image of being part of a political group. A student politician should look like a politician and not a sharp shooter or a gangster!

  2. کامران نے کہا:

    بہت اچھی تحریرھے

  3. کامران نے کہا:

    س لنک پہ آپ ابنا بلاگ رجسٹر کراسکتے ھے ۔بہاں موجود بلاگ پہ تبصرہ بھی۔۔۔

    http://www.urduweb.org/planet/

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s